sommarvärme och glada miner

har fixat och städat en del idag :) tog väl inte riktigt tag i allt men de skjuter jag upp och tar lite då och då istället så jag har något att göra hela tiden.
vid 2 kom jennifer och vi cyklade iväg till säbylund och låg där och drönade till 6. mycket skönt :D

lagade mat till mamma när jag kom hem och hon blev riktigt nöjd, inge fel där. måste säga att ibland är jag en riktig mästerkock, haha :P
skulle ut och gå sen men fick hämska skavsår :/ så blev en kort sväng som avslutades med cykelfärd till maxi med mamma och handling. får ta och träna extra hårt i morgon istället :)

sitter och äter jordgubbar med grädde och kollar runt efter jobb. ska nog ta tag i de någon dag ordentligt nu !
nu blir de snart sängen, upp tidigt i morgon och fixa och träna för att sedan åka vidare till askersund och träffa dom trevliga flickorna :D Gulllisar !'

trevlig kväll gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0