Måndag

En kanon dag med jennifer :)

började med att vara på första lektionen och lämna in ett arbete sen blev de iväg och hämta jennifer :)
hon hämtade sin balklänning och sen har vi hängt på sjukhuset. usch vad jag hatar deras sega väntetider.....
efter de blev de hem till henne och sola och bara snacka sönder :) sov en stund i solen också ;D vädret håller i sig och är underbart, riktigt härligt!

Har pluggat en hel del sen jag kom hem nu och är klar med arbetet som försvan på ett usb i går.. tur de säger jag bara men nu orkar jag inte mer!  sängen sängen sängen !!!



du är en så himla bra vän, jag finns alltid här! du kan ringa när du vill, komma hit eller så kommer jag. kom ihåg de <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är min bästa vän <3

2009-06-04 @ 15:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0