Gullisar

I dag har de varit fullt fart :)
började dagen med att välbehövligt träna, blev sen duscha och dra till marieberg en snabbis då jag tog med mig hanna :) hem igen för att damsuga ur bilen, tvätta den och få i mig mat. sen blir de iväg till Askersund :D

där grattade jag Johanna som nu äntligen gått och blivit 18 :) traskade runt, tog en glass och sen åkte vi hem till hennes föräldrars hus och jag är bara så avundsjuk på hur fint och mysigt de var där :D underbart ! Den lilla glada hunden var riktigt härlig också!
efter lite roligheter på vägen tillbaka så bestämde vi oss ändå för att åka och hälsa på elin även fast hon dissat oss för emil, så blev att åka till zinkgruvan !
där bjöds de på kaffe och glada miner :) Gullig liten kisse också som tyvärr inte klarade mer.
tillbaka till askersund blev de lugnt bara, sen kom hennes karl hem och kvällen avslutades med pizza.

känner mig nöjd med dagen och har haft riktigt trevligt :)
nu blir de sängen och försöka få lite skönhets sömn, natti natti :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0