borta bra men hemma bäst ?

då var man hemma efter en vecka nere på cypern.
en riktigt härlig semster vecka med riktigt kanon väder. vi har haft 38 grader i skuggan varje dag och klar blåp himmel. inte helt fy skam :)
dessutom riktigt skönt att få bada i havet och lite testurang lyx på kvällarna.
midsommar firades med potatis, sill och en liten midsommarstång som farmor hade tagit med sig efter som midsommar tydligen  var jätte viktigt för henne. hon är då allt väldigt gullig :)
lördagen den 20 blev de att slå på stort och vi firade Alexander, skämte bort gullungen lite och de blev ut på båtfärd och kolla in lite andra ställen på ön och åkte och bada i en lagun :)

efter att första dagen ha badat i polen och lekt med emilia så vart mitt hår grönt xD vilket slutade med att stranden gällde hela tiden, vara bara vid 5 som de blev att traska upp dit för då var de dax för happy hour och efter de var de bara att duscha och följa med ut och äta :)
En riktigt skönt semester med sol, god mat och att bara ta de lugnt och finnas till :)


första som hände efter att vi kommit hem var att mamma och jag stack och åt på pacos :D mycket gott !
blev förbi jennifer en sväng innan de blev hem till alexander och bara mysa ner sig och sova, GULD !


även fast jag trivs bättre borta än hemma så saknar jag ändå dom som betyder mest när dom inte är med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0