Alexanders Studentbal

lyckades göra mig klar i går, sminka mig, klä på mig och håret fick jag lite hjälp med av sandra :) hyfsad nöjd med resultatet fast mycket som kunde varit bättre ...
tog mig i alla fall till Sannahed och mötte upp en jätte snygg Alexander :)
blev massa massa kort tagandes där, hej och hå. sedan vidare in till frimis där de också blev lite kort och sen in :)

En välkomst drink som jag inte riktigt vejag ska vart placera i smak vägen, men ska ändå inte klaga på den :)
sen gick vi , Iwar och rebeca upp och tog kort, så kommer väl få ett sånt hem i brevlådan snart. varför itne :)

maten var en del av en besvikelse men ändå rätt god måste erkännas. men inte riktigt vad dom sa att det skulle vara och små portioner, aptitretande !

Sen blev de ner och dans, både lite val och sen mer "party" och drinkar i baren :)
Hade en trevlig och bra kväll med trevligt folk!

Tack babe <3


Kommentarer
Postat av: juliahast

va fina ni va :)

2009-06-05 @ 20:50:29
URL: http://jhast.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Finaste Emma :) <3

2009-06-07 @ 14:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0