åskan ?

jag har alltid gillat åskan.. den är mysig på något vänster, att sitta där och titta på blixtarna och bara mysa in sig i en filt...


men just nu hatar jag den, de mullrar massor. åskan och regnet får mig att känna mig ännu mindre, betydelselös.. dessutom är jag lämnad själv och dom kommer väl hem i morgon.
jag hatar mycket just nu, specielt alla känslor...
vill bara komma så långt bort från allt, kunna sluta tänka och bara stänga av.. men jag vet inte hur de ska gå till.


nu finns jag inte längre,

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag älskar dig emmsi! <3

2009-07-04 @ 20:15:21
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/
Postat av: Jennifer

För mig finns du och för mig kommer du alltidf att finnas ! Du är en viktig perosn i mitt liv och jag hatar att se dig ledsen. Du finns emma!!! <3

2009-07-05 @ 12:31:40
Postat av: Sandra

sv: jaa, men du får vara tyst :D <3

2009-07-05 @ 17:30:18
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0