7 januari


Blev upp tidigt efter som karl kom och terror ringde på dörren xD men trevligt de :D  så umgick med honom en stund sen göra sig i ordning och drog in till stan med daniel som jag tvingat med !!
haha kul var de i alla fall och fick med de som skulle (: hitta 2 snygga t-shirtar åt honom också och träffa dessutom Sofiiie :D

när jag kom hem låg min efterlängtade baddräkt i brevlådan :D oooh vad glad jag blir !!! fin är den och jag är väldigt nöjd. :) bra dag ! de ända som saknas är vad som händer i kväll men de blir lugnt vilket som efter som skolan börjar i morgon...
usch, får panik över skolan ! vill inte :(

tror jag har sovmorgon i morgon dessutom :D första dagen med sovmorgon låter ju inte fel ;) hahah


nu ska jag fortsätta springa runt här hemma och fixa lite, (:



Karl var kvar när jag kom hem, men har var inte lika glad som mej över baddräkten så han fick vara med på kort ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

usch för den minen och frillan :<

2009-01-08 @ 20:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0