tröttaste dagen på mycket länge




urusel har jag vart på att uppdatera här xD inte bra, inte bra !



Tröttaste dagen på länge verkligen, ojoj. hade 3 lektion och jag sov nästan bort 2 av dom ändå.. inte de bästa kanske men tror inte vi gjorde så mycket viktigt xD
när jag kom  blev de att plugga lite på idrottsprovet och kolla igenom matten, inte de roligaste.. hitta också massa god mat som de blev innan jag gick ut och mötte jennifer och vi tog oss en promenad, vilket nu är rätt vanligt att de händer nu för tiden och dessutom mycket trevligt så klagar inte :D hahha . Puss på den bruden <3



tar en snabb sammanfattning av min helg :) :

Fredag:
Blev en lugn kväll men mycket skratt med en jennifer på telefon och senare kom daniel förbi en sväng och var social och hjälpte mej med datorn :D

Lördag:
Blev pizza mys och film med jennifer :) sen blev de onyktert in till örebro där de inte riktigt blev riktigt som planerat hela vägen men ändå rätt trevligt. blev kvar där över natten... katter är läskiga att sova med i samma rum :O

Söndag:
Vaknade tidigt och fick med mej sällskap när jag traska runt i örebro och kolla när bussar och tåg gick... blev buss hem i alla fall där jag träffade Annika :D ! guld brud ! sen hem till jennifer, snacka massa , flumma lite och sen vidare hem för att träffa sandra :) blev lite mys, solning och så sen stack hon hem och jag tog allt jag hitta och sprang hem till jennifer :D

Snackade massa och hade riktigt kul men blev lite sent :P
så himla glad som träffat dej och nu börjat umgås med dej ordentligt :D så himla underbar tjej är du <3




Nu är de i alla fall dax att sova för min del, har en del att ta igen sen helgen tyvärr. men sånt händer. har haft mycket trevligt i alla fall :D 
Natti natti folket !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0