tisdagar är dagar som går åt helvete.....

den här dagen har inte alls vart bra, fy fan...
så himla sur, besviken, arg och förbannad har jag varit! inte mycket har blivit som de var tänkt.

min far räddade dagen då han kom hem med grädde till mig, han hade till om med köpt med 2 förpackningar för han viste inte hur sur jag var, Guld värd är han !

blir att fortsätta plugga kvällen igenom förutom undantaget av top model... plugga sönder ska jag göra ! sen blir de sängen hyfsat tidigt.
i morgon är de stadskörningen som gäller och funderar på att skita i resten av skoldagen... pallar nog inte att ta mig i väg.. så jävla surt är de xD kommer ju ändå missa mer än halva dagen pga körningen men får se vad som händer
,


grädde<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0