on and on


Kom nyss in efter att ha varit ute och gått i en sådär 40-45 min :) underbart skönt. Var dessutom ute ochg ick med jennifer i går i närmare 2 timmar. inte helt fel :) behöver komma igång lite nu bara för att de är skönt !

kvällen kommer jag spändera kvällen framför tvn. blir att gå efter några mackor snart och sen vika in kläderna som jag köpte på mej i måndags med jennifer och linnet från i dag , in i garderoben. Sen är de Top model på tv och jag är världens tönt och beronde när de gäller att följa de tyvärr xD men men :P sen blir de sängen bums för i morgon är de skola.

ne nu ska jag resa på mej så jag hinner innna de börjar :D


NAtti natti !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0