kort helg


helgen har gått riktigt snabbt.

går dagen var både mysig och kul :D har skrattat så jag har ont i magen och ätit så mycket gott :) borde göras oftare !!!jennifer kom hit och vi beställde kinamat och köpte massa frukt och sånt på maxi :D senare kom kauka och alle förbi och var sociala med oss i vårt tvtittande också :)

våran mat och en charmig jennifer som äter ;D <3
       


i dag annars blev de ut och övningsköra i en sådär 1½-2 timmar, sen iväg på dans och nu sitter jag här och har kollat lite på läxor och pluggat duktig som jag är :)
i kväll blir de skräckfilm , för att senare skriva engelska grejen xD  kul !

i morgon är de skola igen men har sovmorgon :D skönt de !!! annars är de väl inte direkt kul med skolan.....






vet inte varför..                      
vad är de som hänt och vad har jag gjort ?
känner mej rätt värdelös och obetydlig







Kommentarer
Postat av: Jennifer

För mig betyder du masssssssssssor <3

2009-01-25 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0