januari



Ny år har vart jätte roligt faktiskt :D blev väldigt lyckat och jag fick träffa massa bra människor som jag faktiskt har saknat massor :D ett stort hjärta på de !
Dessutom har jag skaffat mej lite ny års löften i år :) ska inte sitta vid datorn så mycket som jag gjort tidigare, sluta små äta, bara godis på helgerna och sen ta tag i träningen ordentligt nu så de känns nra och jag kommer igång :)
önska mej lycka till !


I går blev de ialla fall att fira min farbror som är lite som han är och sen bara lugnt :)
Idag har jag mest sprungit runt och fixat lite hemma och snart blir de duchen för mig. är ensam hemma än så länge ett tag till, vilket är rätt skönt! för på något sätt känns de som man får mer gjort då :P

senare vet jag inte riktigt vad som händer... antingen blir de bara lugnt, eller så blir de in till örebro ohc vara social :) vilket känns rätt lockande, men man vet ju aldrig :)


hur som helst så ska jag springa in i duschen nu, de behövs xD




bjuder på en bild på ny års kläderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0