Indigo



Mamma och jag drog in till Indigo och åt och snacka en del :) mycket trevligt måste jag säga och de var väldigt länge sen de hände :) vi snacka lite och planerade inför england resan hon och jag också ;D tror den kommer bli kanon !

 Indigo, ett väldigt mysigt litet ställe med väldigt god mat :D


Har nu nyss kommit hem, hunnit snackat med Sandra och vi har beställt lite från internet :D en bra flicka <3 resten av kvällen blir de mys med min mor framför tvn och sen i säng för att orka med morgon dagen :)


fredags kvällen är inte planerad så får se vad som händer och faller än in :) är öppen för förslag!

men nu ska jag förtsätta göra min mor sällskap i soffan :D
Natti natti !


Kommentarer
Postat av: s

I love you

2009-01-17 @ 01:04:27
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0