Fredag 30 januari


En riktigt bra och trevlig fredag, skolan gick hyfsat, vi hade trevligt ändå :P 
sen direkt efter vi slutat drog jag och Sandra in till Stan och traskade runt en bra stund :) hittade en del grejer som jag ville ha :)


blev bla,
leggings
t-shirt
armband
väst
långkalsonger
skor
örhängen
2 ringar
födelsedags pressent åt kussinen min :D och sen ett paket till johanna ;)

mycket duktig men nu är jag pank... inte lika kul liksom :P men blir inte mycket köpt för min del framöver.



när jag kom hem fick jag den stora överraskningen :D fått brev från vägverket, har nu både en teori tid och en uppkörningstid klart :D så himla underbart känns de ! vad bra de känns just nu :D  Taggad till tusen är jag!!!


Men nu blir de sängen och sova ut , för i morgon är de träning som vanligt och allt.. så måste vara lite alert :) Pusss folket !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0