Ännu en fredagkväll med let's dance och god mat hemma



Jag har blivit något otroligt dålig på att uppdatera mej dom senaste veckorna..,  inte bra xD.

De mesta rullar på och veckan som varit har varit helt okej :) min klass är rätt komisk trotts allt och gud vilka diskutioner vi kan ha under luncherna :P men de är härligt faktiskt :D

dansen har dessutom börjat den här veckan , ett mycket stort plus :D så mycker bättre humör blir jag på då och dessutom så är man igång ordentligt igen och allt ramlar på plats och de känns som allt rullar på liksom :)


Är skapligt utsövd efter en ledig torsdag då alla andra hade kärleksdag i skolan... inte min grej, kändes bara jobbigt.  men dagen i dag har varit helt okej :D inte specielt jobbiga lektioner och så har vi fixat klart med schemat nu hoppas jag xD så de kan bli ordentligt med något :) Stanna kvar efter skolan med johanna och hade de trevligt och fick sen skjuts hem av henne och hennes mattias. trevligt :) Söta som bara den tillsammans är dom :D !!!

karl kom hit efter att ha missat bussen hem, så han höll mej sällskap. blev sen in till marieberg med min mor och kolla runt lite :) inte helt fel ! köpte 3 helt otippade grejer dessutom :O verkligen inte Emma kläder/grejer men de är ju lite kul de med :D fastnade för de just i dag på någe vänster.. men de kan ju vara kul att ha :)


ikväll blir de bara lugnt och s¨å, bloggar säkert senare nu när jag börjar komma igång igen ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0