28 januari


gjorde stadskörningen i dag, gick faktiskt riktigt bra :) nöjd är jag i alla fall.
efter de orkade jag inte med skolan så åkte hem, fixade och åt lite sen blev de hem till jennifer, prata av sig lite och sen promenad :D massa bra !

har duschat och ätit nu och snart blir de att små fira med mamma :) hon köpte med sig munkar och glass hem , massa mums är de !  allt detta för hon har sagt upp sig och för att de går bra med körningen för mig. wiiie. gottis :D

I morgon då jävlar, jag ska ta tag i mitt liv och göra de jag vill och försöka hinna med allt, och alla och sluta vara dålig på att komma ihåg att ringa ! känner mej rätt usel när jag glömmer så nu får de vara slut på de..


Mumsa gott med mamma nu :D hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0