15 januari



Dagen har rullat på, skolan känns otroligt seg men de går. har folk som gör de roligare i alla fall :)

kom hem för en liten stund sen så sitter här och försöker fixa lite xD ska dessutom kolla igenom lite inför prov och sånt nästa vecka.

min mor stack nyss iväg och lämnar anton som ska till branäs(eller någe?) och blir borta hela helgen... så mamma och jag är själva fram till fredag kväll/lördag morgon någon gång då min far kommer hem :) rätt skönt :D
så när hon kommer nu snart blir de in till örebro för hon ville kolla på någe sen blir de ut och äta :) inte helt fel :P






jag kan inte förstå.... Ibland är man så jävla dum så man inte riktigt hänger med i vad som händer.
varför kan de inte bara sluta ? jag vill komma här i från!!!

(2 månader)



Kommentarer
Postat av: sandra

<3 I'm here

2009-01-15 @ 17:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0