kort, snabbt sammanfattat


ja, helgen är slut igen... som vanligt xD
hela lördagen var de fullt upp. morgon träning sen hem till jennifer på mys brunch :) du är så himla bra för mig !
 hem och fixa och sen vidare på nästa träning sen hem till annika :D Saknad som bara den har du varit gumman <3
blev en slappar kväll, med dricka och trevligt sällskap :)

söndagen blev de massa träning, packandes inför fredag och sen softar kväll :) söndagar är sega och tråkiga men de är skönare de än skolan ändå xD

dagen i dag tänker jag klaga sönder på.. inte alls gått direkt bra. och nu sitter jag har med världens magont och tänker drick upp mitt tee sen blir de sängen! blir att vara hemma om de gör ont när jag vaknar i morgon , förutom att jag ska dit och skriva prov runt 1 bara.... byta ut min mage kanske ?


kärlek åt sköna sängar och fluffiga kuddar i alla fall !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0