i full gång med praktiken, vilket betyder mindre fritid

bara att dra sig upp i morse, så grymt segt...
dessutom så har jag väl kommit fram till att varje dag kommer vara mer eller mindre likadan i dom resterande 4½ veckorna jag har kvar och de kommer behövas mycket tålamod att orka med att göra typ ingenting och lyssna på folk som skriker hela dagarna för mer kan man tyvärr inte göra.. suck xD

men men, kom hem till efter 3 och då dog jag direkt en sväng. vaknade senare och orkade faktiskt inte med datorn så fick mej lite extra energi och kände för stor städning :) bara de att storstädningen inte blev helt genom förd xD för nu sitter jag här och tittar på mina halv organierade högar och staplar av grejer.  vart dom ska och så vidare. inte så jätte bra av mig kanske :P men fått mycket snyggare och mer ordning på dom hållen där jag redan är klar :D

har dessutom tänk en hel del både i natt och idag, och har kommit fram till att jag kommer ihåg mina ny års löften och jag har faktiskt hållt dom än så länge :D
1: Ta tag i träningen ordentligt, och försöka nå min "dröm" vikt och försöka bli bättre i de jag gör och träna hårdare.
2: Ta tag i mitt liv och inte alltid sätt mig själv sist utan tänka på att jag inte ska ta allt så hårt eller bry mej så extremt mycket om allt utan se till att må bra, umgås med bra folk och försöka att inte vara så dålig på att höra av mig :)



men nu väntar sängen för ska upp tidigt i morgon med,
natti natti Pusskram (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0