herre gud säger jag bara...


ja då var man inne på sin tredje dag på praktiken och jag vet inte vad jag ska säga... en av brukarna våra hade en dålig dag och har sprungit runt och skrikigt och vid ett tillfälle fick han/hon nått ryck och stod och vrålade ochs tor tjöt :/ liv rädd är jag. dessutom använder brukaren våld när han/hon blir sån.. inte riktigt min grej kanske xD

blev hem direkt när jag slutade och slänga ihop lite mat och sen vidare iväg på träning.
nu är jag hemma efter träningen och väntar på maten min som står i ungnen :D mycket gott kommer de bli, mäster kok som jag är !
har fått en del gjort i alla fall undertiden redan, har städat klart de mesta sen går dagen så de ser hyfsat ut och diskat. rätt nöjd med resultatet och nu efter jag ätit så blir de duschen :)

nu piper de så ska ta ut maten :)

Pusskram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0