en bra dag i alla fall


började dagen med redovisning om Könsstympning och omskärelse, men de gicik faktiskt bra även fast de låter mindre trevligt xD
Operations provet gick dessutom bra, kändes det som i alla fall så de är ju inga fel de :D
blev sen hem gång för min del för att ta hand om mitt huvud och min sjuktstörda mage som inte ville vara med på noterna.
men efter några timmar av lugn så var de bara att traska i väg till min Jennifer <3 pussade och kramade lite på min lilla flikka och sen blev de en akut vistelse på um och sen vidare till marieberg. fick med mej några riktiga fynd hem faktiskt. nöjd med de ! Hjälpte dessutom till att hitta pressent åt hennes pojke vilken slutade lyckligt :)

stockholm med klassen i morgon och sen på fredag morgon så åker vi, ojoj. alperna är inte långt borta nu :) är dessutom nästsan helt färdig packad så har ingen direkt stress heller för en gångs skull !!!
kommer bli så himla skönt att komma här i från :) men kommer sakna vissa :( skulle vilja ta med mig några dit ner !



så minus allt dåligt i dag(huvudvärk, magont, stress, äckelkänslor, fulhet, tårar i överflöd, ilska och dryghet ) så har dagen visat sig vara bra. inte helt fel att en dag kan bli så bra när de börjar halvdant :)









time to think... I'm not really sure, but I think that my girl have right. All I need is courage'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0