4 februari


jisses vad mycket de är att göra just nu :/ har hur mycket som helst att plugga på och hålla på med... huvudet skulle nog kunna sprängas snart på mej xD

men men, skolan i dag har varit okej :) lång dag men med bra folk går de ändå. sen hem och ätit och pluggat i massor !
hatar att dom lägger en massa prov samtidigt ! men är bara 1 vecka kvar sen sticker jag ner till Alperna :D

Daniel kom förbi ett tag förut och var gullig och fixade och hjälpte mej lite :) de blev lite "slarvigt kludd" som han kallar de xD men jag är totalt förälskad :D snart jävlar smäller de och jag vet precis vad jag vill ha, och vart :) 








 love it !





20 dagar kvar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0