24 februari 2009



Dagen började som sagt med att bli firad av familjen :) mycket trevbligt minsan :D
sen blev de att skynda iväg till praktiken som jag började kl 7, extremt seg ocht idig tid xD fy fan säger jag bara.. praktiekn i säg verkar väl skaplig men känns som mina 5 veckor kommer bli väldigt långtråkiga tyvärr.

blev efter de in ohc fixa paket och lite annat ochs en hem duscha och så vidare :) sandra kom och vi myster lite med glass och min nya pärla :D
familjen lundell tittade förbi och åt en del och var trevliga. sandra stack och en liten stund senare ramlade en mysig jennifer in ! lite efter henne kom sen familjen alenbrand in och sjöng hade hade massa skoj för sig :D hahah.  folk är riktigt underbara faktiskt !

sen tog jag mej ut på en långprommenad med mycket prat och en hel del skratt :) något jag saknat väldigt mycket.
jag har fått tillbaka något i mitt liv som en tid varit borta! tack :)


allt jag fått har varit mycket fina, bra och härliga saker :D mycket nöjd och glad. inte bara utav sakerna utan själva tanken bakom och personerna jag fått dom av har bettyt mycket !! <3

nu börjar klockan springa i väg och sängen låter inte helt fel för upp vid halv 6 i morgon också och iväg och praktiksera det  är vad som gäller för min del i alla fall.. typ dom närmaste 5 veckorna typ xD


Tack till er som hjälpt till och gjort min 18 års dag underbar och minnesvärd :)  Pussssa




lördag kl 23:50, inbokat och klart. 
jag kommer och jag förväntar mej något med mycket socker :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0