Putte i Parken

Blev att åka i väg på PiP festivalen med jennifer.. och jisses säger jag bara.
har träffat en hel del underbara människor, vädret svek i någon dag däremot så stövlarna var en enorm räddnig.
Såg en del band ochhelt och dom var rätt bra :)
Festivaler är så himla bra, man kommer bort och känner sig som en annan människa som livet man har här hemma inte riktigt finns ?! dessutom har min mobil inte haft något batteri på nära på hela tiden så har inte haft kontakt med någon nästan. skönt.
så efter 5 dagar där borta så blev det att sova ut ordentligt i natt. vaknade vid kvart i 3 i morse, inte sovit så länge på flera år tror jag . men väldigt behövligt!

nu blir de ben&jerry´s glass vilket jag har kostat på mig, MUMS !



Be a man if you dare,
and Cut the crap

Kommentarer
Postat av: Baileys

De va sjukt roligt att ni joinade vårat camp :D Lördagen var nog den absolut bästa dagen tror jag :) Alice in videoland konserten var nog bland de bästa jag har vart med om helt jävla underbar.



Hey, come on, cut your crap

Get it on, I'm kicking back :D

2009-08-03 @ 23:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0