Life is short

Ja, då var de röda håret också borta.. sånt som händer :) men måste erkänna att jag är rätt nöjd !


haft en skön och bra helg, tagit de lugnt, lagat mat, film och bra sällskap. vad mer kan man säga liksom ? :) blev en snabb shopping sväng också och fick med mig två fynd hem, nöjd.
där emot kändes de väldigt fel att komma hem igen, har alltid trivts bättre borta än hemma...



Skolan i morgon igen och jag skulle vilja borra ner mig i sängen.
har dessutom lyckats med att få i mig något konstigt med tanken på att de har varit jobbigt i några dagar och i dag så kom allergi chocken.. inte bra :(

Kommentarer
Postat av: ida

har du färgat om det igen:O?

2009-08-31 @ 17:36:18
URL: http://mrsidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0