a long time ago

Har bott här över 1 år nu....Saknar faktiskt huset massor ibland. skönt, stort, baksidan, avskildhet men ändå grannarna nära, allt sånt!  men ändå så tror jag att jag trivs bättre här.
att tänka på när vi bodde i huset är nästan skrämmande, de känns så länge sen men ändå så nära. att man nu kan säga att ne men de var bra länge sen för då bodde jag fortfarande i huset ? usch. Tiden både går för snabbt och för långsamt på något vänster.
Men finns massor av bra minnen från huset och kommer alltid att älska den baksidan!


<3


Dagen till ära, klant som jag är så missade jag att gå till vårdcentralen i går, så underbart. Ren tur att jag kunde traska förbi där i dag utan att ed gjorde så mycket... skulle varit så jävla typiskt mig om jag missade det nu när dom för en gångs skull väl tar tag i allting xD bra EMMA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0