allt ska inte alltid vara lätt och enkelt

Gårdagen blev riktigt skoj med bra folk :D hade riktigt kul faktiskt !
lyckades däremot med att fixa en stor reva på benet, vet inte hur men blod var de lite överallt ? så kan de också gå ibland :P
kom hem i alla fall så blev att trilla rakt ner i sängen !


vaknade rätt tidigt i morse, lite seg men har fått en del gjort ändå :) satte mej sen ut i solen innan jag stack till jennifer där vi bara har myst, tagit de lugnt och ätit massa. Underbar är du och värd de bäst <3



nu sitter jag här och kollar på tv men de börjar allt luta mot sängen för har en del att sova ikap trotts allt känner jag.
sägen ser ju trotts allt väldigt lockande ut ;D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Extra tur att jag har en person som dig när det tar emot <3 Jag älskar dig <3

2009-04-20 @ 18:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0