sommarvärme !

jag älskar solen och värmen !
och just nu springer jag runt lite inne och vänta på maten efter att ha suttit ut en massa i solen och kommer göra de efter maten också. inge fel alls :) jag bara njuter !

går dagen var riktigt bra :) först främmande av tibrosarna och lundellarna. vi tog oss en tripp till askersund och träffa johanna och fira elin :) fick också med oss en patrik på vägen hem som sara vill ha med sig :) varför inte liksom ?
     
snygga klubben ;)               glada johanna :)       och en elin med paket :)


blev sen hem, byta om och vidare för utgång. klaras stod på listan och de blev full fart. trevlig kväll och jag är mycket nöjd över kaninöronen jag lyckades få med mej hem :D happy face !


slänger in att torsdagen var bra också, sannahed nästan hela dagen, massa mys, fjoll och god mat räddar alla dagar :) <3


nu är de snart påsklunch som gäller så ska ut i solen en sväng till innan de :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Hannes

haha Kayll på bild :D

2009-04-14 @ 19:26:29
URL: http://klippz.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0