sista dagen på lovet,

lovet har gått något fruktansvärt fort måste jag erkänna, men de har också varit jätte bra och skönt med en paus från skolan. stort PLUS för de här lovet !

I dag har jag då inte fått så mycket gjort som jag ville och hade tänkt pga av att jag var uppe tidigt i morse och skjutsade folk. men varför klaga ?
har ändå lyckats sola, läst lite inför onsdagsprovet och tränat :)  finns andra saker jag skulle behöva ta tag i också men har inte orkat än så de får jag väl fixa i veckan.

nu blir de i alla fall sängen så jag orkar upp i morgon, borde ju trotts allt vara utsövd även fast man inte är de direkt xD
Natti natti !




I´m happy
when you´re here with me

Kommentarer
Postat av: Hannes

:)

2009-04-14 @ 19:25:29
URL: http://klippz.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0