så trött så jag känner mig pigg

helgen har gått snabbt, redan söndag.
i fredags kom alexander hit och de blev långprommenad och grillat :) Mumms !

Går dagen var segare då jag vaknade i sannahed och sen stack pojken till jobbet, skulle kunnat sovit 1-1½ timme till men kunde verkligen inte somna om där ute själv... så tog mej hem och satt och vänta på att få träna.
träning, stan och sen fixning för att dra till pålsboda en sväng :) kul att träffa folk man inte sätt på länge måst jag väl säga :) var dessutom fylle chaffis, sånt som händer.

Kom hem lite sent för alla inte är så snabba när dom har druckigt, har sovit för lite i natt helt enkelt men känner inte av de riktigt än.

nu blir de fix och ihopslängning av kläder och sen drar i väg och hämta sis och josse för i dag blir de stockholm :)!!



mardrömmar suger...
I don't wanna be that girl

Kommentarer
Postat av: joss

du är bra! måste ses snart <3

2009-04-27 @ 23:36:19
URL: http://dontpaniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0