Påsklovet har börjat !

fest i fredags som ja, med vissa undantag var riktigt skoj :) tackar bertil för mitt fina knä jag har nu efteråt xD
Tog oss till sannahed på kvällen där vi slocknade i sängen väldigt snabbt.

min lördag har varit full av saker, ojoj. var taxi åt mina föräldrar. vid 7 tiden var de middag i sannahed och sen blev de hit för att kolla på Robinsson. faktikst rätt roande att kolla på :) myskväll med pojken fast var tvunga att åka in och hämta mina små fulla föräldrar senare på kvällen. min pappa gör inga bra affärer med lite alkohol i kroppen :P synd !

I går blev jag och alex hämtade av johanna och vi åkte och simma. skön start på morgonen :D hem byta om och sen iväg och hämta hanna för att dra på dansen, Loooove it ! så himla kul är den och uppvisningen bara längtar jag till !
på kvällen blev Bio med Johanna, vi såg män som hatar kvinnor och den var kanon bra !
skjutsade hem henne och sen gjorde vi fruktsallad och hade de trevligt :)

RIKTIGT BRA HELG, stort hjärta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0