Helgen

lördagen blev de ut och röra på sig, fest för full muggar. mycket trevligt folk och så klart efterlängtade syster och Annika fick man träffa :) massa bra ! Jag höll med däremot nykter och körde kvällen till ära, funkade bra de med :)

efter att ha skjutsat dom sista till hallsberg så blev de till sannahed och sov med min lover.

Lördags morgonen vart lugnt, frukost och "2 ½ men"  :)
sen hem och så satte jag mig ute och sola i värdens härligaste vårväder !!!
kvällen spenderades med jennifer, inga fel ;P

vid halv 5 var de telefonen som fick liv och de vara bara att åka och hämta fyllefolk, ibland känner jag mej för snäll..men varför inte :P

haft en väldigt bra helg faktiskt :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0