Glada dagar :D

så bra och fina dagar dom här sista dagarna här, så himla skönt med lite vår. äntligen !

i onsdags blev de iväg med mamma på utflykt,  degerfors och sen via karlskoga hem. lite skoj :) hittade massa fint men usch vad dyrt allt ska vara ! 

och i går slog jag på stor och lyckades ta körkortet, HELLLELUJA säger jag bara ! så himla underbar känsla och vad fri man blev helt plötsligt. så tog min pärla och så blev de ut och åka en del. min lilla bror bjöd mej på klass och jennifer bjöd mej på kycklingrulle ;D haha. sån lyx man har ibland. dessutom var min pojk gullig :D

i dag vart de riktigt kort dag och sen in till farmor för att hämta henne och gå på stan en sväng. nu är vi hemma här och fika och ska snart iväg till degerfors :P
hoppas på att komma hem skapligt tidigt om inte någon, typ min mor segar sönder som hon brukar xD för i kväll blir de fest och fira små pojkar som fyller 19, grattis där.
men blir nog riktigt kul :D happy !


påsklov nu dessutom, skönt med lite ledigt mitt i, vilket gör mej ännu gladare om nu vädre håller i sig :)




lovers <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0