Fattig blir man rätt lätt nu för tiden

går dagen vart kanon kul faktiskt :) maswsa bra folk som var med ut och som man träffa där, wiie :D <3


I morse ringde Sandra och väkte mig, bara att göra sig i ordning och dra in till marieberd med henne. helt kär blev jag och kom hem med ett par skor :O så nu är jag långt i från rik men dom var så fina så jag kunde inte låta bli...
när vi kom hem hit igen så fixade jag mat och sen somnade jag xD så kul är jag?!

skjutsade sen hem sandra och jag och hanna stack på träning :)
nu sitter jag här med blött hår och funderar på varför jag inte redan sover ? är ass trött men de funka bara inte.. men de tänker jag allt ta tag i nu, för annars kommer jag inte vara någe rolig i morgon  !


Pusssa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0