allt kan vända på bara några sekunder

Var i skolan på samhällen i dag i alla fall sen följde jag resten till psykologin innan jag tog bilen, hämtade upp min mor och far och sen vidare mot karlskoga. Där dumpade vi min far på sjukhuset och var kvar en stund :)
aJg och min mor tog oss sen vidare in till stan där de blev lunch och att traska omkring på stan :) ialla fall i närheten liksom.


Vid 3 ringer han och säger att allt skjutits upp nån timme och de blir inte som planerat han vet inte när de sker och tycker vi ska åka hem. Han eller dom ringer om de är något. Åker till örebro och springer på stan en sväng, sen hem och sova en halv timme innan de blev iväg på träning. Skönt att röra på sig :D Men dagen har varit lång och seg så känns rätt mycket i kroppen...

Sitter och pluggar inför morgon dagen, provet blir gjort sen får vi se hur  länge jag stannar i skolan.
Ringde och chekade läget förut och de har tydligen gått bra i alla fall, tog längre tid och var värre än dom trodde men inga större saker.
Han blir kvar över natten och i morgon är jag berädd på att hämta honom när de väl behövs. mamma viste inte hur och om hur kunde ta sig från jobbet men hur de än blir så åker jag och hämtar honom, kan hon så hänger hon med :) Vad gör man inte liksom ?




Kollar igenom min "alkoholism" en gång till nu sen blir de sängen. Kommer vara så otroligt trött så jag vet inte vad xD siiiick !


Pusspuss hallontuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0