jobba ?

alexander kom förbi här i går och myste en stund sen blev de att dra till sannahed och sova :)
så idag så skulle han jobba på sitt projekt arbete så jag hjälpte till. ojoj , så duktig jag är. haha xD men kom rätt långt ändå :) kände mej duktig där jag struttade runt och hjälpte till och fixade. wiie.
kläderna var grymt heta i alla fall ;)


(snygg tröjan)



men har känt mej extremt ful hela dagen .. vet inte riktgit vad jag ska göra för att få ordning på mej, mitt hår, min hy, min kropp.. mitt utseende helt enkelt... usch för de...

blir en riktigt skön kväll hemma. ta de lugnt kolla på tv eller film. ska nog gå och göra mej en kopp varm oboy sen när popcornen är slut. mums :)



nu ska jag fundera vidare över livet och vad de egentligen har för mening och slänga mig i sängen. Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0