Dagarna går fort

Helgen gick ovanligt snabb och ändå har jag bara tagit de lugnt och inte direkt gjort något. men de är rätt skönt de med ibland måste man ju erkänna :)
I går bar de av till stockholm med Ica och Elin. 3 timmar i buss upp vilket jag sov bort så de gick rätt snabbt. va hade de rätt trevligt i stockholm :) hittade ett bra ställe att äta på och så. men köpte inte så mycket, de vart mest impuls köp.  :)

i dag har vart en väldigt lugn dag än så länge och senare kommer förhoppningsvis alexander förbi, får se när han hör av sig  :) blir bara en lugn mys dag för mig. Puss på det !





lite fint som kom med hem från stockholm ! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra.

sån bh har jag också :)

2008-10-28 @ 14:06:25
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0