bra dag ?

vaknade hyfsat tidigt, så där runt 10 :)
åt frukost och chillade lite framför tvn, aldrig fel liksom.

sen skulle jag ta tag i de här med att börja träna och få fart på mitt liv, men de slutade bara med att jag kände mej äcklad och aggressivationen kom fram när jag än en gång upptäckte hur dålig kondition jag har xD skamlig är jag. inte nog med de..
jag tar sedan fram saker för att börja laga mat och spiller ut de mesta över köksbänken... klockan är liksom bara 14.00 än så länge, känns posetivt !

kommer säkert ramla sen när jag kommer in i duschen och vi ska inte tala om v ad som kan hända av resten av dagen och kvällen xD hoppas bara inte oturen för följer mej till morgondagen också !!!


jaja, nu blir de att återvända till matlagningen och försöka få till någe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0