en mörk onsdag i november

lång dag i skolan, gick otroligt långsamt i dag dessutom...
tung dag, men de är väl bara att ta nya tag och komma igen ?
3 timmar sjukvård med en "dödfisk" till lärare, usch. svin jobbig lektion!

lyckades i alla fall överleva dagen otroligt nog, och när jag kom hem så blev de att fixa liteoch sen ställa sig och göra mat.  kors i taket säger jag bara där. Rörde bara enkelt ihop en köttfärssås och gjorde spagetti, som min bror också skulle äta efter som han var hemma. han brukar aldrig äta köttfärssås för han tycker inte om de. min åt han och dessutom tyckte om :D tjjohooh ! ltie stolt man blev där alltså.

kom rätt mycket snö en sväng förut :D happy ! men så klart så började de regna och blev sörga av allt ihopa :(

sitter här just nu men ska snart lägga mer energi på läxor även fast jag varken har lust eller ork xD men har en liten sovmorgon i morn i alla flal så de funkar nog. :)




är riktigt sugen på att pierca mej...  frågan är vart ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0