Tisdag

ingen idrott i dag så kunde vara med på OP3s matte lektion :P och ja, vi hade faktiskt riktigt kul, fick dessutom min miniräknare i dag så de hjälpte väl till och gjorde allt roligare xD ojoj.
Elin och jag hade dessutom framtida teorier om en väldigt kul marknads föring men när johanna hörde om den blev hon rädd.. inte direkt så att den kommer genomföras men kul hade vi ju i alla fall :D hahahha.


pluggat lite sen när jag kom hem, skulle tagit mej iväg och rört lite på fläsket men de orkade jag inte xD. så blir att ta sig ut i morgon och på torsdag blir de att gå iväg och simma en sväng med Elin :) kan bli kanon !


nu blir de sängen och tvn för mej och försöka sova hyfsat tidigt så jag orkar med morgon dagen. annars kommer jag vara helt borta i huvudet. wiie
Pusss












jag vet inte hur mycket jag klarar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0