tillbaka i skolan...

då var de måndag igen.. skulle vart ledig men hade grupp arbete så vart tvungen att ta sig till skolan ändå xD mums !
och inte är vi klara med det än heller. men snart så :D skönt !!

deckade när jag kom hem förut, tror jag håller på att bli sjuk för jag är trött hela tiden. usch. men men ,
råkade sova lagom tills de var dax att dra på träning och på väg hem där i från kom jag på allt jag skulle ha gjort i stället för att sova xD. jag tycker verkligen inte om mej själv i dag....

posetivt: har ingen idrott på hela veckan, i morgon är den inställd och på fredag har vi teori istället :P vet inte riktigt varför för så länge orkade jag inte lyssna men helt okej  :)


sängen för mej nu så jag orkar med allt annat veckan ut.....
Pussa









vad fel man kan tro ibland...
men jag ska vara tyst, för annars kommer min ilska komma ut i fula ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0