tidiga lördags mornar är inte kul


har nu nyss kommit ut ur duschen, riktigt skönt måste jag säga :)
däremot i morse när jag skulle upp så ifråga satte jag mej själv mer än 1 gång om de verkligen var värt de ! vilket kankse specielt berodde på drömmen jag hade just då, för en gångs skull var det inte en mardröm och den kändes så verkligen...
Men lyckades ta mig upp ändå och sen blev de iväg och träna flowin, de  var skoj och de tog nog en del xD så börja träna de en gång i veckan vore ju inga fel :) nu jävlar så ska jag komma i form !!!


i går var en kort dag i skolan, allt jag hade var bad sen blev de hem. sandra kom sen lagom för att följa med och kolla när jag klippte mej och sen blev de mys kväll med film och massa prat. har nu äntligen sätt dirty dancing :O


idag blir de att fixa lite, möjligtvis plugga och så.. sen i kväll får man se vad som händer. ska väl i alla fall i sängen hyfsat :)






(sur på min telefon som är cp så kunde inte lägga in bilden jag tog i morse på hur otroligt fint de var med all snö och så.. vackert var de i alla fall...)

Kommentarer
Postat av: IDA

emmmsi vart var du på dansen?

du kommer imorgon va? :)

2008-11-23 @ 16:19:31
URL: http://skevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0