Mums!

sandra är här och myser :D !
åt nyss massa gott som jag fixade i ordning, pommes, kyckling och sandra fixa dippen till som var super god !!!!
ny blir de att bara ta de lugnt och snacka sen ska vi få i oss massa chokladpudding som hon rörde ihop under tiden jag stod med maten. mums :D
fast nu snackar hon om att hon vill ha choklad Oudding, för jag råkade stava fel innan först, för jag skrev för snabbt xD


fett dålig morgon för övrigt... vaknade upp gick upp för att ta vanliga bussen men råkade kolla schemat precis innan jag skulle gå ut och upptäckte att jag itne började förän 09:10 xD jag skulle kunna sovit 1½ timme extra... buhuh på de !




så här gott var de liksom :D

Kommentarer
Postat av: Kerl

ge mig pommes :) !

2008-11-06 @ 21:31:48
Postat av: sandra

PUSS vad jag tycker om dig :)

2008-11-07 @ 10:16:11
Postat av: Mikaela

Godmorgon! Allt bra idag?

2008-11-07 @ 10:22:59
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0