jag hatar läxor !

ooh jag har egentligen inte tid att sitta vid datorn :( men måste underhålla mej med något undertiden jag äter min försenade kvällsmat xD har både matte och socialomsorg att plugga till på fredag.. de suger !

jag fryser och känner mej äcklig :( i morgon blir de i alla fall att dra och simma efter skolan så ja för röra på mej för en gångs skulle. mums :D vältränade kroppen, här kommer jag !

idag har inte hänt så mycket , har mest packat upp en massa från ullared.

ullared var kanon :D Sara, Cicki, mamma och jag :P ojoj, söndag morgon till måndag kväll. mycket fick vi med oss hem och kul hade vi. klagar itne alls :) <3


jag känner mej äcklig och fryser, så snart blir de att krypa ner i sängen med mina alla läxböcker.. mums...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0