Elin Pelin ... trallalalallalalala

Elin räddade min dag :D

jag dör på min matte för den suger och jag tänker sura sönder över de längre nu... dessutom har jag prov i matte i morgon och socialomsorg. omsorgen har jag inte lagt ner så specielt mycket tid på så den kommer väl gå lika dåligt som matten som jag missat 5 veckor på. äckel skola! har dessutom massa annat att skriva klart och prov framöver. och folk säger att de ska vara soft att gå omvårdnad ? inte om man väljer till en extra kurs!!! fuck it..

btw, Elin är här och myser just nu :D vi har pluggat, ätit glass och är nu inne på andra filmen :)
mysungen ROS-ELIN :D:D hon gör mej glad. PUNKT.

de är synd om elin för har prov i morgn! dessutom funkade inte filmen vi skulle se först :O buuhu. hon blev glad över allt jag hittade på ullared åt henne :D mums !

nu ska vi dö vidare framför våran super bra film :D sen blir det att sova.





dagens funderare: hur sexigt är de egentligen att säga, Darrande lem ????!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0