det går för fort

och så var de söndags kväll igen, fast den här söndags kvällen är ovanligt tung..
var nu 6 veckor sedan man gick ut på praktik, har dessutom varit ledig i 2 veckor så de känns riktigt konstigt att ta sig till skolan igen i morgon. är inte taggade till de på något sätt xD usch !
kommer dessutom få sova själv i natt, känns tomt.


jag vet inte riktigt vad som händer, känns som de mest snurrar runt lite för mycket i huvudet just nu. varför känns allt så fel när de inte är de ? varför lyckas jag alltid strula till de och såra mej själv.  Just nu skulle jag helst av allt vilja ha dej här!

Nästa att se fram emot är jullovet om 5 veckor :) men de betyder också att det är mindre än 2 månader kvar till jul och då måste man ut och fixa julklappar och sånt också xD uuhu. blir stressad bara av att tänka på allt. och att börja plugga ordentligt igen. verkligen inte min dag idag...



haft en riktigt bra helg i alla fall :) tack elin och folk för i fredags och tack till Sys och folk för i går. hade kanon kul :D


puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0