besviken ?

folk är inte som man tror, man blir sviken hela tiden..
vissa blir jag till och med äcklade av hur dom tänker och vad dom håller på med.
visserligen blir jag äcklad av mig själv i bland och funderar på hur fan jag tänkte, men för de mesta har jag i alla fall en bra förklaring till de. vilket vissa andra inte har..


känner mej nästan besviken.. men ändå inte. varför ska jag bry mej liksom ?
jag är långt i från något specielt och jävla patetisk.... 
fast jag tar ut ilska och sånt genom att skriva av mej. tycker synd om folket som får läsa det här efter som detta inlägg bara blev om massa strunt och tråkigt.



nu blir de glass och sen sängen direkt ! för pallar inte allt för tillfället...

Kommentarer
Postat av: Sandra.

jag älskar dig

oavsett

2008-12-01 @ 21:24:02
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/
Postat av: Sandra.

jag älskar dig,

oavsett

2008-12-01 @ 21:25:38
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0