stor shopping dag !




gått på stan i massa timmar i dag med sandra :) kom hem rätt nöjd ändå :D blir in och köpa en bh i morgon bara, men de tar jag på vägen till örebro efter som de blir dit på mat och trevligheter i morgon :)
fick i alla fall med mej ny år kläder hem och lite annat. provade de direkt när jag kom hem igen och ja, känns bra än !
träningsverken efter gårdagen känns också xD usch vad länge sen de var man rörde på sig :O uff. men nu är man igång igen :D



känner mej trött och sliten och för tillfället suger jag på att blogg men så går de ibland :P
allt roligt jag skulle kunna skriva säger jag istället för mej själv högt innan jag skriver och då blir de inget kvar att skriva för glömmer bort de xD haha , hopplös är jag !

nu blir de snart bums i säng, ska sova ut en del och i morgon händer mycket igen ... haha.. snart nytt år. ska börja fundera ut lite löften :) nice !


Nattinatti folket :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0