onsdagar är långa dagar

har vart en extremt lång och seg dag. svenskan gick långsamt och dom sista 10 minuterna fick jag skriva ihop samhällsuppgiften på , den jag hade glömt xD kul...
samhällen var okej ändå,
efter de var de sjukvård, ojoj, våran lärare kan inte ha de lätt. nått är de som snurrar lite snett där inne...
vilket fall som helst. blev sen mat paus och ytterligare 2½ timme med sjukvård xD

efter de var de bara engelska kvar men på den fick vi dra hem ,t ack för de !

har både ont i magen och huvudet, orkar inte med allt.
buuuh, va jag tycker sånt suger.

måste plugga också men har ingen lust xD. hatar mej själv när jag dissar skolan .... men just nu funkar de bara inte!


nu blir de mer tee för mej och läsa igenom den där boken om mina älskade "depressioner", suck !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0