Juldagen


nu är julafton över.
gick bättre och var lite trevligare än jag trodde de skulle vara :)
dessutom tycker jag rätt mycket om mina små kussiner när dom är lugna och inte tjatar så mycket xD haha.
Emilia är fortfarande skraj för tomten även fast hon säger att de inte är den riktiga, förstår henne :P jag skule också vara livrädd om en utklädd främling kom och ville ha massa kramar xD hahaha . stackars liten flicka :)

är i alla fall nöjd med allt jag fick och dom jag gav till blev också väldigt nöjda :)
jag fick:

  •  en parfym
  • en soda stream
  • snabba billiga mat kokboken
  • två st data klickare, den ena ska tillbaka
  • hårspray
  •  tvål
  • en liten grej som gör att håret ser finare ut
  • stift penna med sudd och stift
  • platt tång i fick-format
  • leggings
  • en grej att spara pengarna i av min bror
  • pengar


och i dag kom min mor och snacka om att hon kanske bokar en weekend till england bara hon och jag :) känns inte helt fy och skam. hon är rätt bra min lilla mamma.



har fixat och städat hela dagen annars, men inte orkat göra någe specielt.
vart håller folk hus här i kumla förresten ?

i morgon är jag i alla fall elins :P ska ringa och kolla med henne när jag ska träffa henne bara :)
och ikväll får mna se vad som händer, om någon är social :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0